Pomoč pri nakupu.


Splošno

Kdo so vaši dobavitelji?
Naši dobavitelji so priznana podjetja iz tujine, ki imajo varne in preizkušene izdelke.

Opravljate v vašem podjetju tudi druge storitve poleg prodaje?
Da, v našem podjetju vam nudimo vse vrste svetovanj o nakupu želenega izdelka (tudi izdelkov, ki jih ni v naši spletni trgovini).

Kako naročim blago?
Blago lahko naročite tako, da naročilo pošljete po pošti, mailu ali nas pokličete na telefon.

Koraki potrebni za nakup blaga:
1. izbrane izdelke izberete,
2. izpolnete kontaktni obrazec,
3. naš referent vam naredi končno ponudbo, katero vam pošlje na vaš email naslov (na ponudbi bo specifikacija željenih artiklov, manipulativni stroški ter morebitni strošek poštnine),
4. s plačilom ponudbe je artikel dokončno naročen in nakup opravljen, razen morebitnih drugačnih dogovorov z našimi prodajnimi referenti.

Kako lahko plačam?
Plačilo je možno preko transakcije na naš transakcijski račun. Narava poslovanja zahteva, da je plačilo pogoj za izvedbo naročila.

Dostava
Izdelke lahko osebno prevzamete na sedežu podjetja, lahko vam jih dostavimo osebno (pri nakupih nad 500€) ali vam jih pošljemo s kurirsko službo Pošte Slovenije (poštne stroške plačate kurirju ob dvigu paketa).

Stroški dostave
Stroški pošiljanja se zaračunajo po ceniku Pošte Slovenije + 1 EUR (stroški pakiranja), vendar ne manj kot 3,60 EUR z DDV.
Pri določenih izdelkih ali ob naročilu večih izdelkov nad 500€ je dostava brezplačna.

Reklamacija
Vse izdelke uvažamo direktno od naših dobaviteljev. V kolikor prejmete artikel, ki ima stvarno napako ali ne deluje je račun osnova s katerim uveljavljate reklamacijo. Pri določenih izdelkih (npr. mikroskopi) je garancijski list skupaj z računom osnova za uveljavljanje garancije.
Pri prevzemu izdelka se zavezujete, da se strinjate s pogoji, navedenimi na garancijskem listu.

Vračilo
V primeru nezmožnosti dobave želenih izdelkov oz. vračila kupljenega izdelka, si bomo prizadevali, da vam povrnemo kupnino v 5-ih delovnih dneh.

Vračilo izdelkov
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v tem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43.členu nima, mora biti to izrecno navedeno. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v originalni embalaži.

Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.