SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Spletna stran www.jecnik.si, Jecnik d.o.o.
Skrajšani naziv podjetja: Ječnik d.o.o.
Telefon: +386 42 33 2415
Transakcijski račun: SI10864814
IBAN: SI56 1010 0003 9858 459
BIC/SWIFT: BAKOSI2X
Matična številka: 5949904
Ident. številka za DDV (ID): SI10864814
Zavezanec za DDV: da
Registrski organ: TS Kranj
Vpis v registrski organ: 27.8.1996
Šifra dejavnosti: 47.610 – Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnih s knjigami
Elektronski naslov: info@jecnik.si
Direktor podjetja: Matjaž Ječnik
24 ur na info@jecnik.si
CENE IZDELKOV
Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Ječnik d.o.o.
PLAČILO
Ponujamo možnost plačila:
z nakazilom na Ječnik d.o.o. Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna v dogovorjenem roku.
DOSTAVA
Spletna trgovina www.jecnik.si, se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo po celi Sloveniji.
Strošek dostave po celotni Sloveniji za vrednost artiklov pod 100,00€ je 4,80€.
Dostavljajo vam zastopniki podjetja Ječnik d.o.o. ali Pošta Slovenije.
DOBAVNI ROK
Rok dobave je po dogovoru.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14. dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite : Reklamacijski zapisnik
Če je izdelek uporabljen se reklamacija ne upošteva!
Naslov za vračilo:
Ječnik d.o.o., Triglavska ulica 5, 4000 Kranj
Kaj je potrebno priložiti izdelku?
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik in kopijo računa.
Rok za vračilo kupnine
Vračilo prejetih kupnin bo podjetje opravilo v 14. dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.
REKLAMACIJE
Ječnik d.o.o., odgovarja za stvarne napake izdelkov. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@jecnik.si. V obvestilu o napaki mora kupec opisati napako in priložiti slike napak artikla.
Kupec izpolni obrazec za reklamacijo in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na Ječnik d.o.o., Triglavska ulica 5, 4000 Kranj.
Podjetje bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik ne prizna nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, lahko ga izberete sami.